- FB
- Insta
- Youtube
Az IDC a beszállítói értékelésében “Major Player”-nek nevezte a Kyocera-t a felhőalapú menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) és az elosztott munkaerő által generált nyomtatások szegmensben.
A Kyocera Document Solutions, Inc. (elnök: Hironori Ando) a mai napon bejelentette, hogy az IDC (International Data Corporation) a felhőalapú menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) és az elosztott nyomtatási szolgáltatások beszállítói értékelései során “Major Player”-nek, azaz "főszereplőnek" minősítette a vállalatot.
Ezek az értékelések az IDC MarketScape módszertanon alapulnak, s fő céljuk, hogy értékeljék a vezető gyártók termékeit és szolgáltatásait az adott területeken. Továbbá elemezzék az egyes szállítók képességeit, annak érdekében, hogy megfeleljenek a változó vevői igényeknek, különösen a közelmúltban decentralizálódó munkaerő esetében. A „Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment*1” értékelés a felhőalapú szerződéses nyomtatási szolgáltatásokra összpontosít, például az MPS-re, avagy az eszközhasználat kezelésére, a „Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment*2” pedig a dokumentumokat támogató termékeket és a elosztott nyomtatási szolgáltatásokat értékeli.
A Kyocera támogatja az ECM/CSP megoldásokat, amelyek lehetővé teszik az információk átfogó ellenőrzését és felhasználását az egész vállalaton belül. A megoldások széles skálája alapján a Kyocera azon szolgáltatásaiért kapott elismerést, amelyek a legjobban megfelelnek a változó fogyasztói igényeknek, beleértve a decentralizálódó munkaerőt is.
Amellett, hogy az MFP-ket és nyomtatókat kiemelkedő környezeti és gazdasági teljesítménnyel, valamint számos olyan szoftverrel látják el, amelyek növelik a biztonságot vagy lehetővé teszik a működési integrációt, mint például a dokumentumrögzítést és -kezelést.
Mivel napjainkban a munkaerő a hagyományos irodák felől a műholdas irodák irányába diverzifikálódik, a Kyocera célkitűzése, hogy továbbra is olyan hardverekkel, megoldásokkal és szolgáltatásokkal elégítse ki ügyfelei igényeit, amelyek segítik a termelékenység javítását és a kihívások kezelését.