- FB
- Insta
- Youtube
A héten csapatunk tovább mélyítette tudását a népszerű MyQ és MyQ Roger dokumentumkezelő megoldásaink irányába.
Ügyfeleink és Viszonteladó Partnereink visszajelzéseiből kiderült, hogy azért szeretnek velünk dolgozni, mert csapatunk professzionális és magas szintű szakmai ismeretekkel rendelkezik, mellyel segítjük munkájukat. Ebből kifolyólag fontosnak tartjuk a folyamatos továbbképzéseket.
A héten a cseh fejlesztésű MyQ és MyQ Roger rendszerekről tartott sales orientált oktatást Josef Jarabko, a MyQ regionális sales menedzsere.
Az innvatív MyQ Roger megoldás 2020-ban debütált a szoftverek piacán. De milyen funkciókkal is bír pontosan?
Ez egy intelligens digitális munkahelyi asszisztens, melynek célja, hogy egy olyan platformot biztosítson, amely segíti az egyedi felhasználókat és a vállalatokat a digitális átalakulásban. A szoftver első komponense a Cloud Print Management, amely a kifejezetten a modern irodai és otthoni irodai igényekhez tervezett dokumentumok rögzítését, nyomtatását, szkennelését és kézbesítését fedi le.
Köszönjük Josef Jarabko-nak magas színvonalú szakmai továbbképzést és bízunk benne, hogy ezen szakmai tudással tovább tudjuk segíteni Ügyfeleinket és Viszonteladó Partnereinket!